De bibliotheek is overgegaan op een nieuwe manier van inloggen. Lees meer hierover op onze speciale pagina.

Hulp bij het abonnement

Alle informatie over jouw abonnement vind je bij de veelgestelde vragen hieronder.


Over jouw abonnement

Kan ik met mijn abonnement e-books lenen?

Ja dat kan. Kijk voor meer informatie hier.

Wat doe ik als ik mijn bibliotheekpas kwijt ben?

Zoek eerst thuis goed of je de bibliotheekpas daadwerkelijk niet kan vinden. Mocht je de pas echt kwijt zijn, dan kun je naar een van onze vestigingen komen om bij de balie een nieuwe pas aan te vragen. Deze kost €2,50. Met de aanmaak van de nieuwe pas, wordt de oude pas ongeldig verklaart. Mocht je deze vervolgens terug vinden, dan kan je die doorknippen en weggooien.

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Een adreswijziging kun je doorgeven bij een van de medewerkers in de vestigingen aan de balie. Zij zoeken je account op en passen het adres dan voor je aan.

Kan ik overstappen op een ander abonnement?

Ja dit kan, hiervoor kun je terecht bij de medewerkers in de vestigingen aan de balie.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Het aanpassen van het wachtwoord gaat eenvoudig. Lees de informatie over het wijzigen.

Ik krijg een mail met het verzoek mijn abonnementsgeld te betalen. Klopt dat wel?

Dat klopt! Als we een mailadres van je hebben gekregen, sturen we geen papieren post meer, maar krijg je de contributiefactuur in je mail. Goed voor het milieu en eenvoudig te betalen. We hebben alles over de contributiefactuur per mail voor je op een rijtje gezet
En heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met ons Servicebureau.

Als ik per automatische incasso betaal, krijg ik dan korting?

Ja, dat klopt. Elk jaar opnieuw krijg je een korting op het contributiebedrag. Dit geldt alleen voor jaarabonnementen.

Kan ik ook maandelijks betalen?

Jazeker! Als je nu jaarlijks betaalt, kun je dit om laten zetten in je bibliotheekvestiging of via het Servicebureau.

Waar vind ik de actuele abonnementstarieven?

De actuele abonnementstarieven staan op onze pagina 'lid worden'.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Dit kan door naar de balie in een van onze vestigingen te gaan en je wens om te stoppen door te geven. Ook kun je hiervoor bellen naar ons servicebureau. Meer informatie hierover kun je hier vinden.


Nog geen lid?

Welke abonnementen zijn er?

Wij hebben verschillende abonnementsvormen. Ontdek hier welk abonnement het best bij jou past.

Kan ik online lid worden?

Ja, dat kan. Ontdek eerst welk abonnement het best bij je past en volg de instructies.

Kan ik in de Bibliotheek terecht zonder lid te worden?

Je kunt in onze vestigingen terecht zonder lidmaatschap. Echter kun je geen boeken mee nemen zonder een bibliotheekabonnement.

Kan ik de Bibliotheek cadeau doen?

Ja dit kan, hiervoor hebben we cadeaubonnen. Kijk hier voor meer informatie. 


Geen antwoord op je vraag gevonden?

Neem contact met ons op