Onze bibliotheken zijn gesloten op Hemelvaartsdag en met Pinksteren. Fijne dagen gewenst!

Nieuwe manier van inloggen

De openbare bibliotheken gaan gezamenlijk een nieuw inlogsysteem gebruiken. Vanaf heden kun je met één inlogaccount voor alle bibliotheekdiensten inloggen. Of je nou bij ons een boek wil reserveren of bijvoorbeeld bij de online Bibliotheek een e-book wil lenen.
 

Bericht via de mail

  • Je hebt een e-mailbericht met meer informatie over je inlogaccount ontvangen. Voor de meeste leden geldt, dat de gebruikersnaam hetzelfde blijft (het pasnummer). Je hoeft alleen maar opnieuw in te loggen.
  • De leden bij wie de gebruikersnaam is aangepast omdat de eerder gebruikersnaam al in het systeem voor kwam, ontvangen de nieuwe gebruikersnaam via de e-mail. Het wachtwoord blijft hetzelfde en binnenkort is het eenvoudig mogelijk om de gebruikersnaam aan te passen naar een door jou gewenste gebruikersnaam.

Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?
Ben je je gebruikersnaam vergeten? Dan kun je die simpel via het inlogscherm opvragen. Dat geldt ook voor je wachtwoord. Zie de afbeelding hieronder.

Iguana-app
Ook onze app is over op de nieuwe manier van inloggen. Hier merk je pas iets van als je opnieuw in moet loggen bij de app. Ben je al ingelogd (op de oude manier), dan blijf je gewoon ingelogd. Pas als je om de één of andere manier uitgelogd wordt, of zelf uitlogt, dan merk je dat je ook hier met je gebruikersnaam (pasnummer) en wachtwoord in moet loggen, die je ook gebruikt voor 'mijn bibliotheek' en de online diensten.

Vragen?
Mocht je toch nog vragen hebben, aarzel dan niet en mail ons (info@oostachterhoek.nl), kom langs in één van onze vestigingen, of bel met 088-0062929.

Wil je meer weten over deze verandering? Bezoek dan https://www.bibliotheek.nl/hulp-bij-inloggen.html voor meer informatie. Heb je vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onderstaande knop. We helpen je graag!