Contributienota via e-mail

Contributienota via e-mail

Bibliotheekleden die de jaarlijkse contributienota op papier ontvangen krijgen vanaf december 2019 deze per e-mail toegezonden. Via deze e-mail kan de factuur snel, gemakkelijk en veilig worden betaald met iDEAL.

 

Goed voor milieu en lage kosten
De reden is dat het printen en verzenden van papieren contributienota’s niet bijdraagt aan een gezond leefmilieu. Denk hierbij aan papier (bomen), gebruik van inkt en transport (uitlaatgassen). Ook zijn de kosten in vergelijk met digitaal betalen hoog. Deze kosten worden doorberekend in het lidmaatschapstarief. Door online te betalen vervallen deze nadelen.

Hoe verloopt het betaalproces?
• Leden ontvangen een e-mailbericht met een betaallink.
• In de e-mail is een knop opgenomen ‘Betaal met iDEAL’.
• Via deze knop verschijnt een persoonlijke webpagina.
• Vervolgens wordt de bank gekozen en de betaling gedaan.
• Bevestiging op het scherm en e-mail: ‘Betaling geslaagd’.

Meer weten?
Heeft u vragen? Neem dan contact op met ons Servicebureau (088-0062929) of stel uw vraag via het contactformulier

Wilt u weten of uw e-mailadres voor het ontvangen van de digitale nota nog actueel is? Controleer hier uw e-mailadres


De Bibliotheek werkt samen met:

 

 

PayByLink

de Bibliotheek Oost-Achterhoek

iDeal